Eesti koolinoorte lugemisharjumused meedia näitel

Helin Puksand

Abstract


Õpilase kirjaoskuse edukaks arendamiseks tuleb võtta arvesse teismeliste mitmesuguseid kultuurilisi, lingvistilisi, sotsiaalseid ja emotsionaalseid vajadusi. Teismelised loevad väljaspool kooli eriilmelisi tekste ja on elektrooniliste tekstide lugemises sageli õpetajatest sammu võrra ees, mis toob kaasa vajaduse tunda teismeliste tekstikeskkonda väljaspool kooli. Artikkel tutvustab eestikeelse põhikooli lõpetajate ja 11. klassi õpilaste internetis lugemise mahtu ja laadi vaba aja tegevuste laiemas kontekstis. Statistiline uurimus põhineb 2008.–2009. aastal läbiviidud küsitlusel.

http://dx.doi.org/10.5128/ERYa7.11


Keywords


emakeeleõpe; kirjaoskus; lugemisoskus; lugemisharjumus; meedia; multimeedia; eesti keel

Full Text:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.5128/ERYa7.11

Refbacks

  • There are currently no refbacks.


Copyright (c) 2012 Helin Puksand

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.

ISSN 1736-2563 (print)
ISSN 2228-0677 (online)
DOI 10.5128/ERYa.1736-2563